Klantenbeheer - Offertes

Met uw Sales/CRM module heeft u volledige controle over uw commerciële processen.

 

  • Het klanten-dashboard geeft u 'actiegerichte' informatie over de actuele status van lopende projecten, gemaakte afspraken en benodigde vervolgstappen.
  • In één oogopslag heeft u inzicht in relevante management informatie waaronder: de omzet per periode, de status van betalingen, het aantal uitstaande offertes en het aantal nieuwe projecten.
  • Overige klantinformatie zijn via buttons eenvoudig benaderbaar, waaronder een overzicht van de gepubliceerde balansen bij de NBB.
  • Geografisch overzicht (Google maps) van alle klantlocaties, waarbinnen verbanden kunnen worden gelegd op basis van de data, inzicht in omzet per regio, aanwezigheid in regio, type klanten per regio.
  • Het systeem geeft de relatie tussen klanten en bedrijven automatisch weer. Leads kunnen hierdoor gericht worden benaderd. Uitbreiding van uw dienstverlening richting aanverwante bedrijven wordt vereenvoudigd.

2.omzetgroei

3.kwaliteitsbewaking

4.kostenbesparend

Verkoopsgroei Kwaliteitsgarantie Kostenbesparend
     
5.transparantie 6.tijdsbesparend  
     
Transparant Tijdbesparing  

Operaties

Centraal in Optimus staan "operaties". Deze vormt het kern van uw organsiatie en van het systeem.

 

  • De storingsmelding kan op vier manieren geregistreerd worden: via mail, telefoon, web-reporting en manueel.
  • De aansturing van de juiste persoon en/of onder-aannemer, voor de eerste-lijn interventie, gebeurt automatisch op basis van vooraf ingestelde regeles.
  • Deze automatische aansturing maakt de tussenkomst en de bijhorende kosten van een call-center overbodig.
  • Daardat techniekers via de mobile applicatie hun uren en materiaalverbruik kunnen ingeven, kan de factuur direct worden klaargezet.
  • Het helpdesk-dashboard geeft medewerkers continue inzicht in de actuele status van meldingen, nog te factureren interventies en de tijdsbesteding van onderaannemers en buitendienstmedewerkers.
  • Binnen Optimus kan tot in detail de geautomatiseerde workflow van de storing (van melding tot afhandeling en facturatie) worden vastgelegd.

 

2.omzetgroei

3.kwaliteitsbewaking

4.kostenbesparend

Verkoopsgroei Kwaliteitsgarantie Kostenbesparend
5.transparantie 6.tijdsbesparend  
Transparant Tijdbesparing  

Finance

Optimus automatiseert uw facturatie en geeft realtime inzicht in de financiele status van uw bedrijf. 
Optimus kan synchroniseren met bestaande boekhoudpakketten (SAP, Cubic, Venice, …)

 

  • De volledig geautomatiseerde koppeling van operations met facturatie, geeft exact inzicht in de voor- en nacalculatie van alle activiteiten.
  • Volledige geautomatiseerde verwerking van periodieke contractfacturatie, inclusief indexatie.

 1.paperless office

2.omzetgroei

3.kwaliteitsbewaking

5.transparantie

6.tijdsbesparend

 Papierloos kantoor Verkoopsgroei Kwaliteitsgarantie   Transparant Tijdbesparing

Locatie info

Alle relevante informatie per locatie, gestructureerd weergegeven en centraal benaderbaar.

 

  • Alle specifieke locatie informatie omtrend de indeling van een gebouw (verdiepingen, ruimtes…) en de aanwezige installaties in een overzichtelijke boomstructuur.
  • De link met de overige modules geeft overzichtlijke stuurinformatie per gebouw, waaronder de onderhoudsplanning en -historie, het energieverbruik en de kosten.
  • De ingebouwde GIS/GPS module geeft geografisch inzicht in het aantal klantlocaties per regio en biedt de mogelijkheid om de routing van techniekers te optimaliseren.

5.transparantie

6.tijdsbesparend

Transparant Tijdbesparing

Aankopen & stock

Het inkoopproces is rechtstreeks gekoppeld aan uw 'operations', zodat aankopen altijd direct herleidbaar zijn naar de vraag.

 

  • Classificatie van uw leveranciers volgens afgenomen goederen en diensten.
  • De link met de overige modules geeft overzichtlijke stuurinformatie per leverancier met betrekking tot omzet, leveringscondities, kortingen en staffels….

5.transparantie

6.tijdsbesparend

Transparant Tijdbesparing

HRM

Alle relevante personeelsgegevens op een rij.

  • De adresggegevens, verloning, contractdata, contactgegevens en gevoelige persoonlijke gegevens op één centrale plaats en alleen voor geautoriseerde gebruikers zichtbaar.
  • Centrale registratie van diploma's en kwalificaties.
  • Ook voor het registeren van kandidaten en sollicitanten.

 1.paperless office

3.kwaliteitsbewaking

 Papierloos kantoor Kwaliteitsgarantie

5.transparantie

6.tijdsbesparend

Transparant Tijdbesparing

Office - Documentbeheer

Deze module is ondersteunend aan de administratieve taken van uw organisatie. Optimus omvat eveneens een geavanceerd Document Management Systeem en maakt het mogelijk nagenoeg geheel 'Paperless' te werken.

 

  • Alle relevante documentatie direct beschikbaar en gekoppeld aan het juiste dossier/item.
  • Zoekopdrachten ook mogelijk binnen de content van digitale documenten.

 1.paperless office

3.kwaliteitsbewaking

 Papierloos kantoor Kwaliteitsgarantie

5.transparantie

6.tijdsbesparend

Transparant Tijdbesparing

Onderaannemersportaal

Onderaannemers krijgen via het systeem opdrachten en melden deze ook rechtstreeks in het systeem af, waardoor deze ook real-time wordt meegenomen in de managementinformatie van het bedrijf. De klant kan hierdoor direct geinformeerd en gefactureerd worden. De onderaannemer kan vervolgens factureren op basis van de afmelding-informatie.

Maak kennis met onze software

 

 

Interesse om onze software te verdelen?