Back office

Het openingsscherm van Optimus geeft een totaaloverzicht van de modules.

De gebruiker kan zelf zijn taal, kleurenschema en dashboardtypes instellen.

Mobiele oplossingen

De centrale aansturingstool "Optimus" wordt aangevuld met uiterst complete en intuïtieve mobiele oplossingen.
Onder onze meest gebruikte oplossingen bevinden zich 4 essentiële applicaties voor de prestaties van uw teams:

  • Go Field: mobiele applicatie voor de "technici" die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de werkzaamheden (visualisatie van interventieaanvragen, planning, opvolging van de werkzaamheden, rapporten...)
  • Go Logistics: mobiele applicatie speciaal ontworpen voor de magazijnmedewerkers (ontvangst, opslag, voorraadbeheer, orderpicking, verzendingen...)
  • Go Time: mobiele applicatie voor de tijdregistratie, verbonden met een vast priksysteem
  • Go Connect: mobiele applicatie voor interventieaanvragen

 Onze mobiele applicaties zijn beschikbaar op tablet of smartphone, zowel met iOS als met Android.

Business Analytics

Verzamelt en combineert de voor u relevante gegevens uit de diverse modules en presenteert de resultaten in realtime in één of meerdere dashboards. Oneindig veel nieuwe inzichten en variaties zijn mogelijk met betrekking tot het scherp krijgen van probleemgebieden, op basis waarvan u uw organsitie op een hoger niveau kan tillen.

Klantenportaal

Uw klanten kunnen online de status van uw operationele activiteiten met betrekking tot hun locaties inzien en niewe interventieaanvragen melden. Doordat het systeem voor uw klanten continue real-time rapportage genereerd, hoeft u hier geen tijd meer aan te besteden. De communicatie met uw klanten wordt hiermee toegespitst op verbetering en uitbreiding van de dienstverlening, in plaats van op lopende incidenten.

Maak kennis met onze software

 

 

Interesse om onze software te verdelen?